بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


عطای جباری را به لقایش ببخشید!

دوباره حاشیه ای دیگر از شماره هشت استقلال!

واقعا برای من هوادار این ایجاد حاشیه و بر هم زدن های تمرکز درون تیمی توسط مجتبی جباری آنهم پیش از بازیهای مهمی که استقلال دارد ،برای خودش به یک معمای پیچیده ای تبدیل شده است!

یکبار جباری در جام باشگاههای سال قبل و درست قبل بازی مهم استقلال با النصر عربستان یک مصاحبه جنجالی با یکی از روزنامه های ورزشی می کند و بعد باعث میشود که از تیم کنار گذاشته بشه و استقلال بازی مهمی که حتی در آن از حریفش جلو افتاده بود به دلیل نداشتن جایگزین مناسبی همچون خودش از اداره کردن بازی ناتوان می ماند و امتیاز حساسی را از دست می دهد و یا در مورد دیگر قبل از دربی و بازی حیثیتی آبی پوشان با کرار جاسم عراقی درگیری بوجود می آورد و تیم را به حاشیه می برد و حالا هم ....!

واقعا از جباری این بار دیگر قابل قبول نیست که به عنوان کاپینتن اول تیم و بزرگتر استقلال در چنین روزهای سرنوشت سازی برای تیم محبوب ما هواداران اینچنین حاشیه ایجاد بکند!

اینکه استقلال در بازی آخر گروهی مرحله اول جام باشگاههای آسیا چه نتیجه ای بدست می آورد و آیا به دور بعد صعود می کند یا نه کاری نداریم!

اصلا اگر آبی پوشان خدای نکرده نتوانند نتیجه مطلوب را برای صعود به دور بعد بدست بیاورند،ما هواداران این عدم نتیجه گیری را به پای بر هم زدن تمرکز تیمی و تعطیل کردن تمرینات استقلال توسط شماره هشت خود نمی گذاریم!اما دیگر طاقت اینگونه رفتارهای مجتبی جباری را نداریم و باید از مدیران تیم محبوب می خواهیم که یکبار برای همیشه این دندان لغ را بکشند تا دیگر شاهد بروز چنین اتفاقاتی در تیم بزرگ و ریشه دار استقلال نباشیم.

اگر مدیران و کادر فنی استقلال فکر می کنند با برخورد کردی که با مجتبی جباری و امثالهم می کنند باعث رفتن این بازیکنان به تیم رقیب و حتی باعث بردن بازی رودرو میشوند،باز نباید با چنین رفتارهای به راحتی عبور کنند.

من هوادار حاضرم بازیکنی مثل مجتبی جباری در تیم محبوبم نوپ نزنه،حتی اگر به قیمت شکست مقابل رقیب دیرینه اش باشه!

بخدا جباری و جباری ها با رفتن از اردو استقلال و پیوستن به تیم حریف سرنوشتی بهتر از نیکبخت واحدی ها پیدا نخواهند کرد.



نظرات شما عزیزان:

حمید
ساعت13:35---26 ارديبهشت 1391
منم با حرف شما موافقم

اما در فوتبال ایران
و بخصوص استقلال بازیکن سالاری خیلی به چشم میخوره اونم به خاطر اینکه جباری یه بازیکن معمولی نیست که اگه بود الان به قول خودشون باهاش برخورد میکردند؛وقتی یه بازیکن
ببینه که درباره مربی حرف زدن هیچ تنبیه ای براش نداره طبیعیه که تمرین رو تعطیل کنه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 2 / 1391برچسب:مجتبی جباری,هواداران,تمرینات,کادرفنی,استقلال,حاشیه, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com